FAQ - Najemca/właściciel nie mogą się zalogować do panelu (S3)

→  Najemca/właściciel nie może się zalogować do panelu. Co mogę zrobić?


Czasami najemca lub właściciel zgłasza problem z dostępem do panelu. Poniżej przedstawiamy najczęstsze przyczyny takich sytuacji oraz sposoby ich rozwiązania.


Przede wszystkim sprawdź:


  1. Czy najemca/właściciel loguje się pod prawidłowym linkiem do panelu?

Adres, pod jakim powinni logować się najemcy/właściciele, możesz sprawdzić, przechodząc do odpowiedniego panelu z poziomu karty najemcy/właściciela. Wystarczy kliknąć przycisk na karcie (podobnie w przypadku właściciela):

W pasku adresu przeglądarki będzie link, pod którym powinni logować się właściciele/najemcy.


  1. Sprawdź, czy na karcie najemcy/właściciela jest wpisany adres e-mail i czy tego adresu najemca/właściciel używa do zalogowania się.

Jest to istotny krok, ponieważ adres e-mail wpisany na karcie najemcy/właściciela w sekcji Dane kontaktowe służy do identyfikacji danej osoby i weryfikacji, jakie dane powinny zostać przedstawione w panelu.


  1. Czy najemca/właściciel przeszedł procedurę pierwszego logowania i aktywował panel?

Tutaj znajduje się instrukcja:


  1. Jeśli najemca/właściciel loguje się pod prawidłowym adresem, to jaki komunikat się pojawia, przy próbie logowania?

Jeśli pojawia się komunikat "podany adres e-mail nie istnieje", sprawdź, czy na karcie najemcy jest podany adres e-mail. Zweryfikuj z najemcą/właścicielem, czy tym adresem próbuje się zalogować, czy loguje się pod prawidłowym linkiem.


  1. Czy najemca/właściciel korzystał z funkcji przypomnienia hasła? 

Jeśli najemca/właściciel nie może sobie sam poradzić, możesz mu w tym pomóc

W tym przypadku są 2 sposoby:


  1. Reset hasła za najemcę/właściciela

Z poziomu karty danego najemcy/właściciela przejdź do panelu najemcy/właściciela (Podgląd panelu najemcy/właściciela), wylogować się z niego i skorzystać z opcji Nie pamiętam hasła. Po wpisani adresu e-mail najemca/właściciel otrzyma link do resetu hasła, w który musi kliknąć i postępować zgodnie z instrukcją w przesłanej wiadomości.


  1. Przejście całej procedury za najemcę/właściciela
  • Na karcie najemcy/właściciela wpisz swój adres e-mail. Z poziomu karty danego najemcy/właściciela przejdź do panelu najemcy (Podgląd panelu najemcy/właściciela). Wyloguj się z niego i skorzystać z opcji Nie pamiętam hasła. Po wpisaniu swojego adresu e-mail otrzymasz link do aktywacji portalu lub resetu hasła, w który należy kliknąć i postępować zgodnie z instrukcją w przesłanej wiadomości.
  • Następnie na karcie najemcy/właściciela zmień swój e-mail na adres najemcy/właściciela i prześlij mu dane dostępowe (czyli tymczasowe hasło z wiadomości e-mail).
Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami