Panel właściciela - Instrukcja dla właściciela (S3)

Panel właściciela to miejsce, gdzie możesz podejrzeć wszystkie informacje związane z Twoimi mieszkaniami: zakwaterowanych najemców, opłaty, faktury, a także pobrać raporty zarządzania i księgowe.


W tym artykule znajdziesz:


Pierwsze logowanie

Aby zalogować się do panelu właściciela, należy wejść na stronę przesłaną przez zarządcę.

  1. Kliknij Nie pamiętam hasła

  1. Następnie wpisz swój adres e-mail podany przy umowie zarządzania:

  1. Po chwili otrzymasz mail z linkiem do utworzenia nowego hasła. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości, przejrzyj folder spam.

  1. Po kliknięciu w przycisk Zresetuj hasło otworzy się strona, w której możesz je ustawić:


  1. Po zalogowaniu się Panel właściciela powinien wyglądać podobnie jak poniżej:


Czym jest panel właściciela?


—> Strona główna

Na stronie głównej znajdziesz informacje o aktualnym obłożeniu, przychodzie, nieopłaconych dokumentach, ostatnich fakturach.


—> Najemcy

Dostępne są trzy zakładki:

  1. Lista wg zakwaterowań - dane najemcy (imię i nazwisko), jaką nieruchomość wynajmuje, kto jest opiekunem nieruchomości, jakie jest jego saldo oraz jaka jest data końca umowy
  2. Lista wg. portfeli / kart bankowych - dane najemcy, portfel/numer konta, jaka jest to nieruchomość oraz aktualne saldo
  3. Archiwum - znajdują się tam poprzedni najemcy, ich dane (imię i nazwisko), nieruchomość jaką wynajmował, jaki był opiekun mieszkania, informacja o saldzie oraz daty od kiedy do kiedy wynajmował.


—> Nieruchomości

Tutaj znajdują się twoje nieruchomości, widoczne są informacje o ilości pomieszczeń, wynajętych miejscach, dostępnych miejscach, czy są jakieś rezerwacje, kto jest opiekunem mieszkania.

W zakładce dokumenty znajdują się wszystkie udostępnione przez zarządcę dokumenty dotyczące nieruchomości.


—> Finanse

Ten moduł podzielony jest na dwie zakładki:

  • Rozliczenia z najemcą - tutaj znajdują się wszystkie faktury wystawione w Twoim imieniu najemcy oraz ich aktualny status opłacenia, termin płatności
  • Rozliczenia z zarządcą - w tej zakładce będą wszystkie faktury wystawione przez zarządcę dla Ciebie, np. faktura za zarządzanie.


—> Liczniki

Możesz dodawać odczyty do nieruchomości oraz sprawdzać, jaki odczyty zostały dodane i kiedy.


—> Wiadomości

Tutaj masz dostęp do wewnętrznej skrzynki z wiadomościami z Zarządcą. Możesz odpisać na wiadomość lub wysyłać nową wiadomości do zarządcy.

Wystarczy że klikniesz "+ wiadomość", napiszesz treść wiadomości i klikniesz "wyślij".


—> Zgłoszenia

Tu znajdują się wszystkie informacje o zgłoszeniach - ile jest otwartych, oczekujących i rozwiązanych.

Widoczna jest osoba zgłaszająca, kto je obsługuje, jaki ma status oraz typ. Po kliknięciu w temat zgłoszenia znajduje się treść zgłoszenia, data dodania, adres nieruchomości, obszar, jakim zostało objęte zgłoszenie.



—> Dokumenty

W tej zakładce widoczne są dokumenty, które zarządca dodał do wglądu np. raport zarządzania.


—> Raporty

Możesz wygenerować następujące raporty:

  • Zestawienie transakcji na kontach
  • Rejestr sprzedaży
  • Lista dokumentów księgowych (faktury, naliczenia, noty etc.) - przy generowaniu raportu możesz eksportować go do InFakt.
  • Dokumenty kosztowe

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami