FAQ - Wiadomości nie dochodzą do najemców
→ Najemcy zgłaszają, że nie docierają do nich wiadomości. W SON widzę, że ta wiadomość została wysłana, ale najemca nie ma jej u siebie na skrzynce e-mail
Jeśli korzystasz z naszej skrzynki e-mail (domyślny serwer pocztowy), to wiadomość najprawdopodobniej dotarła do najemcy, ale została błędnie sklasyfikowana przez jego skrzynkę e-mail.
Proszę w pierwszej kolejności zweryfikować, czy wiadomość nie znajduje się w inny folderze oferty/społeczności/spam (najlepiej korzystając z wyszukiwarki na skrzynce pocztowej).
Niestety poczta należąca do onet oraz wp błędnie filtruje wiadomości od nas i trafiają one do innych folderów (nie tylko spam, ale też społeczności lub oferty). Podjęliśmy działania w tym kierunku, uruchamiając dodatkowe zabezpieczenia/śledzenie drogi wiadomości, jednak nie jesteśmy w stanie przeskoczyć blokad na skrzynkach odbiorców.
W takim przypadku zalecamy skonfigurowanie własnej skrzynki e-mail, aby wiadomości były wysyłane z Twojego serwera pocztowego, a nie naszego: Ustawienia własnej skrzynki e-mail
Sprawdź też:
- FAQ - Wiadomości wysłane do najemców lądują w spamie
- FAQ - Wiadomości do najemców nie zostały wysłane