FAQ - Wiadomości nie dochodzą do najemców

→ Najemcy zgłaszają, że nie docierają do nich wiadomości. W SON widzę, że ta wiadomość została wysłana, ale najemca nie ma jej u siebie na skrzynce e-mail


Jeśli korzystasz z naszej skrzynki e-mail (domyślny serwer pocztowy), to wiadomość najprawdopodobniej dotarła do najemcy, ale została błędnie sklasyfikowana przez jego skrzynkę e-mail.

Proszę w pierwszej kolejności zweryfikować, czy wiadomość nie znajduje się w inny folderze oferty/społeczności/spam (najlepiej korzystając z wyszukiwarki na skrzynce pocztowej).


Niestety poczta należąca do onet oraz wp błędnie filtruje wiadomości od nas i trafiają one do innych folderów (nie tylko spam, ale też społeczności lub oferty). Podjęliśmy działania w tym kierunku, uruchamiając dodatkowe zabezpieczenia/śledzenie drogi wiadomości, jednak nie jesteśmy w stanie przeskoczyć blokad na skrzynkach odbiorców.


W takim przypadku zalecamy skonfigurowanie własnej skrzynki e-mail, aby wiadomości były wysyłane z Twojego serwera pocztowego, a nie naszego: Ustawienia własnej skrzynki e-mail


Sprawdź też:


Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami