FAQ - Wiadomości do najemców nie zostały wysłane

Sprawdź artykuł, którego dotyczy to zagadnienie Komunikacji z klientami przez SON
→ Wiadomości nie są wysyłane do najemców, a na liście wiadomości widnieje czerwona ikona. Co może być przyczyną

Przyczyną mogą być 2 rzeczy:

1
Brak/błąd w adresie e-mail odbiorcy

Jeśli odbiorców jest więcej, rozwiń listę:

Najedź na czerwony trójkąt przy nazwisku odbiorcy. Zobacz, jaki pojawia się komunikat:
Wpisz/popraw adres e-mail odbiorcy i ponów wysyłanie wiadomości bezpośrednio z karty najemcy lub z menu wiadomości. Wiadomość wyśle się jedynie do tych odbiorców, u których wystąpił błąd wysyłki. 

2
Błędne hasło do skrzynki e-mail.
Jeśli w Ustawieniach globalnych, w zakładce Ustawienia e-mail jest wpisany adres gmail, może chodzić o hasło do aplikacji. Obecnie wymagana jest weryfikacja dwustopniowa. W tej instrukcji przedstawiamy jak to zrobić. Po poprawie hasła wystarczy kliknąć ponowną wysyłkę wiadomości.

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami