FAQ - Wiadomości do najemców nie zostały wysłane


Sprawdź artykuł, którego dotyczy to zagadnienie Komunikacji przez SON


→ Wiadomości nie są wysyłane do najemców, a na liście wiadomości widnieje czerwona ikona. Co może być przyczyną


Przyczyną mogą być 2 rzeczy:


  1. Brak/błąd w adresie e-mail odbiorcy

Jeśli odbiorców jest więcej, rozwiń listę:

Najedź na czerwony trójkąt przy nazwisku odbiorcy. Zobacz, jaki pojawia się komunikat:


Wpisz/popraw adres e-mail odbiorcy i ponów wysyłanie wiadomości bezpośrednio z karty najemcy lub z menu wiadomości. Wiadomość wyśle się jedynie do tych odbiorców, u których wystąpił błąd wysyłki. 


  1. Błędne hasło do skrzynki e-mail.

Kod błędu " Authentication error" (lub podobny). Jeśli korzystasz z własnej skrzynki e-mail (a nie wysyłki wiadomości z naszego serwera pocztowego - patrz niżej), przyczyn należy szukać właśnie w niej. Odpowiedz sobie na pytanie: czy zostało zmienione hasło do skrzynki? Czy został zmieniony dostawca poczty/serwer? Jeśli tak, te dane również należy zaktualizować w SON. Wejdź w Ustawienia globalne -> Ustawienia e-mail:


Jeśli korzystasz z poczty Google, może chodzić o hasło do aplikacji. Obecnie wymagana jest weryfikacja dwustopniowa. W tej instrukcji przedstawiamy jak to zrobić. Po poprawie hasła wystarczy kliknąć ponowną wysyłkę wiadomości.

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami