FAQ - Wiadomości do najemców nie zostały wysłane
Sprawdź artykuł, którego dotyczy to zagadnienie Komunikacji z klientami przez SON
→ Wiadomości nie są wysyłane do najemców, a na liście wiadomości widnieje czerwona ikona. Co może być przyczyną
Przyczyną mogą być 2 rzeczy:
- 1
- Brak/błąd w adresie e-mail odbiorcy
-
Jeśli odbiorców jest więcej, rozwiń listę:
- Najedź na czerwony trójkąt przy nazwisku odbiorcy. Zobacz, jaki pojawia się komunikat:
-
- Wpisz/popraw adres e-mail odbiorcy i ponów wysyłanie wiadomości bezpośrednio z karty najemcy lub z menu wiadomości. Wiadomość wyśle się jedynie do tych odbiorców, u których wystąpił błąd wysyłki.
-
- 2
- Błędne hasło do skrzynki e-mail.
- Jeśli w Ustawieniach globalnych, w zakładce Ustawienia e-mail jest wpisany adres gmail, może chodzić o hasło do aplikacji. Obecnie wymagana jest weryfikacja dwustopniowa. W tej instrukcji przedstawiamy jak to zrobić. Po poprawie hasła wystarczy kliknąć ponowną wysyłkę wiadomości.