FAQ - Wiadomości do najemców nie zostały wysłane
Sprawdź artykuł, którego dotyczy to zagadnienie Komunikacji przez SON
→ Wiadomości nie są wysyłane do najemców, a na liście wiadomości widnieje czerwona ikona. Co może być przyczyną
Przyczyną mogą być 2 rzeczy:
- Brak/błąd w adresie e-mail odbiorcy
Jeśli odbiorców jest więcej, rozwiń listę:
Najedź na czerwony trójkąt przy nazwisku odbiorcy. Zobacz, jaki pojawia się komunikat:
Wpisz/popraw adres e-mail odbiorcy i ponów wysyłanie wiadomości bezpośrednio z karty najemcy lub z menu wiadomości. Wiadomość wyśle się jedynie do tych odbiorców, u których wystąpił błąd wysyłki.
- Błędne hasło do skrzynki e-mail.
Kod błędu " Authentication error" (lub podobny). Jeśli korzystasz z własnej skrzynki e-mail (a nie wysyłki wiadomości z naszego serwera pocztowego - patrz niżej), przyczyn należy szukać właśnie w niej. Odpowiedz sobie na pytanie: czy zostało zmienione hasło do skrzynki? Czy został zmieniony dostawca poczty/serwer? Jeśli tak, te dane również należy zaktualizować w SON. Wejdź w Ustawienia globalne -> Ustawienia e-mail:
Jeśli korzystasz z poczty Google, może chodzić o hasło do aplikacji. Obecnie wymagana jest weryfikacja dwustopniowa. W tej instrukcji przedstawiamy jak to zrobić. Po poprawie hasła wystarczy kliknąć ponowną wysyłkę wiadomości.