FAQ - Najemca/właściciel nie może się zalogować do swojego panelu

→  Najemca/właściciel nie może się zalogować do swojego panelu. Co mogę zrobić?



  • Czy najemca/właściciel loguje się pod prawidłowym adresem do panelu ?

Adres, pod jakim powinni logować się najemcy/właściciele, możesz sprawdzić, przechodząc do odpowiedniego panelu z poziomu karty najemcy/właściciela. Przy adresie e-mail wystarczy kliknąć przycisk (podobnie w przypadku właściciela):

76c38efc0a337958f634f4dafcdd2e50.png

W przeglądarce będzie adres, pod jakim powinni logować się właściciele/najemcy.


  • Jeśli najemca/właściciel loguje się pod prawidłowym adresem, to jaki komunikat się pojawia, przy próbie logowania?

Jeśli pojawia się komunikat "podany adres e-mail nie istnieje", sprawdź, czy na karcie najemcy jest podany adres e-mail. Zweryfikuj z najemcą/właścicielem, czy tym adresem próbuje się zalogować, czy loguje się pod prawidłowym linkiem.


  • Czy najemca/właściciel korzystał z funkcji przypomnienia hasła? 

Jeśli najemca/właściciel nie może sobie sam poradzić, możesz mu w tym pomóc na 2 sposoby:

  1. Z poziomu karty danego najemcy/właściciela przejdź do panelu najemcy/właściciela (Zaloguj do panelu najemcy/właściciela), wylogować się z niego i skorzystać z opcji "zapomniałem hasła". Po wpisani adresu e-mail najemca/właściciel otrzyma link do resetu hasła, w który musi kliknąć i postępować zgodnie z instrukcją w przesłanej wiadomości.
  2. Na karcie najemcy/właściciela wpisz swój adres e-mail. Z poziomu karty danego najemcy/właściciela przejdź do panelu najemcy (Zaloguj do panelu najemcy/właściciela), wylogować się z niego i skorzystać z opcji "zapomniałem hasła". Po wpisani adresu e-mail otrzymasz link do resetu hasła, w który należy kliknąć i postępować zgodnie z instrukcją w przesłanej wiadomości. Następnie zmień e-mail na karcie najemcy/właściciela na adres najemcy/właściciela i prześlij mu dane dostępowe. W ten sam sposób możesz aktywować panel najemcy/właściciela za najemcę/właściciela.

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami