FAQ - Jakie nowe funkcje znajdą się w nowym SON?

SON w nowej wersji (S3), to tak naprawdę zupełnie nowy system.

Jak weryfikować, z której wersji korzystam? Sprawdź

Zapoznaj się z tym artykułem: Przenosiny do nowej wersji


Dzięki temu mogliśmy stworzyć pewne funkcjonalności na nowo i sprawić by system był dużo bardziej elastyczny. Poniżej znajdziesz listę najważniejszych różnic (a właściwie nowych rzeczy), o które system został rozbudowany. Pamiętaj, że nie jest to skończona lista i system cały czas się rozwija, a funkcjonalności będzie przybywać.


Najważniejsze zmiany w stosunku do aktualnej wersji systemu:


  • wszystkie ustawienia zostały rozdzielone na poszczególne moduły, czyli ustawienia związane z finansami znajdziemy w menu finanse, ustawienia wiadomości w menu wiadomości itd.
  • w menu wiadomości można dodawać dowolną liczbę własnych skrzynek pocztowych
  • skrzynka pocztowa działa jak klient pocztowy (czyli jest możliwość nie tylko wysyłki, ale też odbierania wiadomości od najemców)
  • u każdego najemcy wprowadziliśmy funkcjonalność portfeli. Portfel jest definiowany na podstawie numeru konta, na który najemca wpłaca. Jeśli najemca jest zakwaterowany w jednej nieruchomości o danym numerze konta, a potem zostanie przekwaterowany do nowej nieruchomości z innym numerem konta, utworzą się łącznie dwa portfele. Będzie można się pomiędzy nimi przełączać. Będą miały odrębne salda, dokumenty i operacje. W przypadku zakwaterowania najemcy w nieruchomości zarządzanej będzie można wystawić mu dokumenty również jako oddział (np. za znalezienie kogoś na jego miejsce).
  • jeśli najemca ma ustawiony język komunikacji inny niż polski, wystawią mu się dokumenty dwujęzyczne (faktura, nota itd).
  • każdy najemca może być zakwaterowany w więcej niż jednej nieruchomości na raz
  • na karcie najemcy w sekcji informacje jest możliwość dodawania własnych dodatkowych pól, które można ustawić jako wymagane przy tworzeniu kolejnego konta najemcy
  • do sekcji dokumenty możemy dodawać pliki i dzielić je na kategorie
  • system uprawnień został całkowicie przebudowany. Zasada jest taka, że tworzymy role (zestaw uprawnień) i przypisujemy użytkowników w systemie do tej roli.

a ponadto:

  • Numeracja umów
  • Kalendarz obłożenia
  • możliwość dodania więcej niż jednego właściciela do nieruchomości, ustalenia procentowo współwłasności i automatycznego wystawiania faktur dla najemcy w podziale na właścicieli,
  • możliwość eksportowania każdej listy do Excela i PDF, obojętnie czy to będzie lista najemców, nieruchomości, finansowa czy jakakolwiek inna,
  • przypisywanie operacji finansowych do określonych dokumentów, tak, aby można było w łatwy sposób stwierdzić, który dokument jest opłacony
  • raporty własne (możliwość tworzenia szablonów)
  • raporty cykliczne (wysyłają się cyklicznie na wskazany e-mail)
  • Wystawianie faktur w różnych walutach
  • protokoły odbioru i zdania mieszkania będą mogły być przeprowadzane za pośrednictwem aplikacji, razem z dodaniem zdjęć i wykonaniem protokołu odbiorczego na podstawie zdawczego (porównanie różnic koniec wynajmu - początek wynajmu),
  • tworzenia liczników głównych i podliczników, a następnie wyliczania różnicy, oraz rozliczanie się na podstawie metrażu zajętych przez najemcę pomieszczeń,
  • Logowanie 2FA
  • Logowanie z MS Azure
  • Import danych z pliku XLS (najemcy, umowy (zakwaterowania), odczyty, pomieszczenia, liczniki)
  • Obsługa wielu kont w różnych walutach u jednego najemcy
  • Fakturowanie na jednej fakturze kilku pomieszczeń z rozbiciem na pomieszczenia
  • API, integracja z Make.com
Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami