FAQ - Jak działa podpis online?
Podpisanie dokumentu jest bardzo sprawne i wygodne. Usługa sprawdzi się do podpisu na odległość, a także stacjonarnie (najemca zawsze ma ze sobą telefon).
Po kliknięciu "przygotuj dokument do podpisu" i wysłaniu go do najemcy (tu dokładnie opisana ta część: Przygotowanie dokumentu do podpisu)
Najemca otrzymuje wiadomość e-mail z informacją, że czeka na niego dokument do podpisania:
wiadomość przychodzi z adresu pospis.at.systemobsluginajmu.pl
Treść wiadomości:
Najemca może zobaczyć treść umowy, po kliknięciu "Zobacz dokument".
Po podpisaniu dokumentu przez najemcę zmieni się status dokumentu w SON:
Z tego poziomu możesz go podpisać:
Po podpisaniu dokumentu przez wszystkie strony najemca otrzyma wiadomość e-mail z podpisanym dokumentem. Będzie on też od razu widoczny w panelu najemcy.
Tutaj znajdziesz instrukcję jak podpisać dokumenty podpisem online: Przygotowanie dokumentu do podpisu
oraz jak uruchomić tę usługę w SON: Podpis online