FAQ - Jak działa podpis online?

Podpisanie dokumentu jest bardzo sprawne i wygodne. Usługa sprawdzi się do podpisu na odległość, a także stacjonarnie (najemca zawsze ma ze sobą telefon).


Po kliknięciu "przygotuj dokument do podpisu" i wysłaniu go do najemcy (tu dokładnie opisana ta część: Przygotowanie dokumentu do podpisu)


Najemca otrzymuje wiadomość e-mail z informacją, że czeka na niego dokument do podpisania:

wiadomość przychodzi z adresu pospis.at.systemobsluginajmu.pl


Treść wiadomości:

Najemca może zobaczyć treść umowy, po kliknięciu "Zobacz dokument".

Po podpisaniu dokumentu przez najemcę zmieni się status dokumentu w SON:

Z tego poziomu możesz go podpisać:


Po podpisaniu dokumentu przez wszystkie strony najemca otrzyma wiadomość e-mail z podpisanym dokumentem. Będzie on też od razu widoczny w panelu najemcy.


Tutaj znajdziesz instrukcję jak podpisać dokumenty podpisem online: Przygotowanie dokumentu do podpisu

oraz jak uruchomić tę usługę w SON: Podpis online

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami