Obsługa płatności gotówkowych

W przypadku gdy prowadzisz pełną księgowość i masz gotówkę w Kasie firmy, musisz rejestrować każdy wpływ i wypływ gotówkowy poprzez dokumenty KP (Kasa przyjęła) /KW (kasa wydała).

Aby móc obsługiwać płatności gotówkowe w pierwszej kolejności należy utworzyć kasę.

1
Wchodzimy w menu finanse
2
Zakładka rejestr kasowy
3
Utwórz kasę
Po utworzeniu rejestru kasowego na karcie najemcy pojawi się możliwość dodania KP/KW:
Aby zmienić KP na KW wystarczy kliknąć przycisk:

Ważne

w przypadku mieszkań zarządzanych w imieniu właściciela nie ma kasy gotówkowej.

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami