FAQ - Usunięcie rezerwacji

Jak usunąć rezerwację z pokoju?



Jeśli rezerwacja nie została opłacona, wystarczy kliknąć nazwisko najemcy, który widnieje jako rezerwacja, a następnie Usuń:



Gdy rezerwacja zostanie opłacona, status zmieni się na „opłacono” i nie można jej już usunąć. Jeśli najemca opłacił rezerwację, a nie podpisał umowy, należy zmienić rezerwację na pełnoprawne konto najemcy. Wystarcz kliknąć danego najemcę, a następnie przycisk Utwórz konto najemcy. Jeśli wpłacone środki zostają najemcy zwrócone, należy odnotować to, dodając operację rozchodową. Jeśli nie, to można dodać odpowiedni dokument, na podstawie którego środki zostały zatrzymane.

Następnie takie konto najemcy należy zarchiwizować.

Gdy rezerwacja nie zostanie opłacona, możemy ją usunąć, żeby nie zaśmiecać systemu.

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami