FAQ - Polisa najemcy nie pojawiła się w SON

→ Po zakupie polisy z wysłanego linka Simp.rent, informacja o zakupie polisy nie została automatycznie zsynchronizowana z SON


 Jeśli po zakupie polisy najemca zgodzi się na przesłanie zwrotnie informacji, to dane polisy zostaną automatycznie zapisane w SON.


Jedyną rzeczą, jaką najemca musi zrobić po przeprocesowaniu transakcji to kliknięcie w jeden przycisk "Wyślij informacje":


  1. Jeżeli z jakiejś przyczyny najemca nie kliknie przycisk trzeba go poprosić, aby:
  • Zalogował się do swojego konta na Simpl.rent
  • Wszedł w zakładkę Ubezpieczenie najemcy:

  • Kliknął przycisk "Poinformuj Wynajmującego o polisie"

  • Kliknął przycisk "Wyślij informacje".

I gotowe! Dane zostaną przesłane do SON.

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami