FAQ - Najemca ma stworzone drugą kartę, bo jest zakwaterowany w innej nieruchomości. Ma podany ten sam e-mail, ale w swoim panelu widzi tylko 1 nieruchomość.
→ Posiadamy najemcę, któremu założyliśmy konto w 2 oddziałach, ponieważ wynajmuje pokój od innego właściciela, a miejsce postojowe od innego. Zgłosił problem, że w panelu najemcy wyświetlają mu się faktury wyłącznie z miejscem postojowym, a zniknęły te za mieszkanie razem z dokumentami. Konta zostały założone na te same dane, w tym adres mailowy. Czy jest szansa, żeby najemca miał dostęp do wszystkich faktur?
Aby najemca/właściciel widział wszystkie swoje nieruchomości/miejsca parkingowe niezbędne jest podanie różnych adresów e-mail. Jeden adres e-mail = jedna przypisana do niego nieruchomość = jeden panel najemcy/właściciela.
Jest jeszcze pewna możliwość: właściciel/najemca może mieć stworzony alias do maila i pod nimi logować się do poszczególnych paneli. Czyli w pierwszym koncie ma podany prawdziwy/główny adres e-mail, a pozostałe tworzone konta mogą mieć dodane aliasy: Czym jest alias maila i jak go stworzyć?