FAQ - Dlaczego właścicielowi nie wystawiła się faktura za zarządzanie?

→ Na karcie właściciela mam skonfigurowaną należność przyszłą za zarządzaie za poprzedni miesiąc.  Dlaczego właścicielowi nie wystawiła się faktura za zarządzanie? 

Sprawdź konfigurację należności przyszłej. 

System wskazanego dnia miesiąca sprawdza, czy jest do rozliczenia wskazany okres. 

Przykładowo: W lutym chcę wygenerować fakturę za styczeń. 

W konfiguracji należności mam ustawione następujące parametry:

System 01/02 sprawdza, czy jest do rozliczenia poprzedni miesiąc i próbuje wygenerować należność, ale w wybranym zakresie nie ma poprzedniego miesiąca.

Podpowiedź:

Aby niewygenerowana należność mogła wygenerować się za styczeń, wystarcz zmienić czas trwania należności na "od 01/01", a dzień wystawienia na jutro. Po wygenerowaniu można zmienić z powrotem na 1.

Czy artykuł odpowiedział na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Prosimy spróbować ponownie później.

Nadal potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami Skontaktuj się z nami